آهنگهای ویژه

بیوگرافی و زندگینامه کامل حمید هیراد

بیوگرافی و زندگینامه کامل حمید هیراد به همراه تصاویر

توضیح مختصری درباره زندگینامه خواننده خوب کشورمان حمید هیراد

به همراه تصاویری کمیاب از حمید هیراد دوس داشتنی

کاملا اختصاصی از هلن موزیک  + بیوگرافی خوانندگان ایرانی

بیوگرافی مختصر حمید هیراد

حمید حسین‌زاده با نام هنری حمید هیراد متولد۱ بهمن ۱۳۷۰ در روستای ملک میان ، چابکسر، شهرستان رودسر خواننده موسیقی سنتی و پاپ اهل ایران است !

فعالیت های حمید هیراد

حمید هیراد از ۶ سالگی به خوانندگی علاقه پیدا کرد و در ۱۵–۱۶ سالگی پس از اتمام هنرستان با ترانه و ترانه سرایی آشنا شد و پس از آن سبک موسیقی سنتی را انتخاب کرد. البته به گفتهٔ خود او، از همان دوران کودکی شیفتهٔ موسیقی سنتی بوده‌است. او در کنار دنبال کردن موسیقی به صورت حرفه‌ای به ترانه‌سرایی پرداخت. سپس با چند کار نیمه‌حرفه‌ای با گروهی موسوم به «داروگ» فعالیت هنری خود را ادامه داد.

او به واسطهٔ آشنایانش یکی از آثار سنتی خود را به مدیرعامل شرکت «آوازی نو» ارسال کرد و پس از پذیرفته شدن، همکاری‌اش را با این شرکت آغاز کرد. او پس از یک سال در اواخر سال ۱۳۹۵ کار موسیقی را رسماً آغاز کرد. البته او پس از عقد قراردادی با این مؤسسه، حدود یک سال فعالیت چندانی نداشت و به گفتهٔ خود به بررسی آثار پاپ روز و سبک‌های مختلف موسیقی می‌پرداخت؛ چرا که تا آن روز با این سبک‌ها آشنایی نداشته‌است.

اولین آهنگ وی با گروه پازل بند در کنار علی رهبری و آرین بهاری در ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ با نام «بی‌تاب» منتشر شد. در اردیبهشت ۱۳۹۶ آهنگ مستقل وی با نام «مستم کن» روانهٔ بازار شد. در تیرماه ۱۳۹۶ آهنگ «دلارام» را به همراهی پازل بند منتشر کرد که مورد اقبال طیف گسترده‌ای از مردم قرار گرفت.

ترانه سرایی حمید هیراد

اشعار او در قالب تغزل و بداهه‌سرایی با چاشنی تلفیقی اشعار شاعران بزرگ همچون مولانا، حافظ و سعدی است … هیراد مورد انتقاد برخی محافل هنری قرار گرفته و بعضی منتقدان و شاعران، ازجمله علیرضا بدیع، شهرام سببی و مهتاب یغما او را به سرقت ادبی متهم کرده‌اند

حمید هیراد در تلویزیون

حمید هیراد در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۹۶ در دومین قسمت از سری سوم برنامه دورهمی به عنوان مهمان حضور پیدا کرد …

همچنین دو بار حضور و اجرا به همراه گروه پازل بند در برنامه فرمول یک داشته است

منبع

 


برچسب ها

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
traffic analysis