آهنگ های بدن سازیآهنگ های بیکلامآهنگ های تکنو

دانلود آهنگ جدید اکسیژن ۲۰۱۸

دانلود آهنگ جدید اکسیژن ۲۰۱۸ با لینک مستقیم

دانلود برترین آهنگ های اکسیژن با کیفیت بالا

Download New Music Oxygene – Trance On HelenMusc

بهترین آهنگ های اکسیژن تقدیم شما دوستان عزیز

آهنگ های اکسیژن ۲۰۱۸

آهنگ اول ( ژان میشل آندره ژار )

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

آهنگ دوم ( ژان میشل آندره ژار )

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

آهنگ سوم ( ژان میشل آندره ژار )

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

آهنگ برتر ( سایرز دی )

♥دانلود آهنگ – ( کیفیت عالی ۳۲۰ )♥

 

توضیحات درباره آهنگ اکسیژن دار

اکسیژن (به فرانسوی: Oxygene ) , یک آلبوم بی کلام الکترونیک, به تهیه کنندگی, آهنگ سازی و نوازندگی موسیقی دان فرانسوی, ژان میشل ژار است. این آلبوم اولین بار در دسامبر ۱۹۷۶ در فرانسه توسط شرکت Dreyfus منتشر شد. پس از آن, در تابستان ۱۹۷۷ به طور جهانی انتشار یافت. ژار این آلبوم را در آشپزخانه آپارتمان خود و توسط سینت سایزرهای آنالوگ و سایر ابزارآلات موسیقی الکترونیک نواخت. این آلبوم, با فروش بالایی مواجه گشته و تاثیرات فراوانی را بر موسیقی الکترونیک گذاشته‌است. اکسیژن, اولین آلبوم پرفروش ژار در عرصه جهانی به شمار می‌آید که توانست وی را به عنوان موسیقی دان و آهنگساز به مردم بشناساند.

در سال ۱۹۷۶, ژار در چند پروژه تبلیغاتی و نیز آهنگسازی برای باله, شرکت کرد که هیچ کدام از آن ها با موفقیت چندانی روبرو نشد. پس از آن, ساختن آلبوم اکسیژن را در مدت هشت ماه, با کمک سینتی سایزر های آنالوگ و یک دستگاه ضبط کننده , در آشپزخانه آپارتمان خود به اتمام رساند. اما هیچ ناشری فروش این آلبوم را نمی پذیرفت. ژار در این باره می گوید:

اکسیژن نه خواننده ای داشت و آهنگ‌های آن حتی عنوان مناسبی هم نداشتد فقط : یک , دو , سه… حتی مادرم هم به من گفت چرا اسم آلبومت, نام یک گاز است؟! به همین خاطر, انتشار این آلبوم توسط شرکت های مختلفی پذیرفته نشد.

سرانجام شرکتی نشر این آلبوم را پذیرفت. Francis Dreyfus رییس شرکت Disques Motors که ژار توسط همسر Dreyfus با او آشنایی یافت, قبول کرد که این آلبوم را به تعداد ۵۰۰۰۰ نسخه منتشر کند. گرچه , Dreyfus نیز در انتشار این آلبوم تردید فراوان داشت. بعدها, اکسیژن به تعداد ۱۵ میلیون نسخه در سرتاسر جهان به فروش رفت و به یکی از موثرترین آلبوم‌ها در زمینه موسیقی الکترونیک بدل گشت.
جلد این آلبوم, یک نقاشی اثر مایکل گرنجر, نقاش است که آثار وی , رویکرد طبیعت گرایانه دارند. این تابلو که توسط شارلوت رمپلینگ همسر آینده ژار در ان زمان به او هدیه شد,[۳] نمایشگر کره زمین است که از بخشی از آن, یک جمجمه در حال نمایان شدن است و به بیان نابودی محیط زیست می پردازد.ژار درباره دلیل انتخاب جلد آلبوم اکسیژن می گوید:

سی سال پیش عده کمی از مردم به کره زمین فکر می کردند, اما من همواره به این موضوع علاقه‌مند بوده ام, نه اینکه فقط به جنبه سیاسی اش فکر کنم, بلکه افکارم بیشتر یک شکل شاعرانه و سورئالیستی داشت

پس از انتشار آلبوم اکسیژن, ترک اکسیژن چهار به عنوان موسیقی محوری این آلبوم شناخته شد. در بریتانیا, Radio1 و در اروپا, Europe1 این آهنگ را به عنوان موسیقی بسیاری از برنامه های خود برگزیده و پخش می کردند. فرانسیس ریمبرت, همکار دیرینه ژار که در آن زمان در یک فروشگاه موسیقی در پاریس کار می کرد, درباره این آلبوم می گوید:

در آن زمان, در هر فروشگاهی که یک کیبورد وجود داشت, می شد جوانانی را دید که تلاش می کنند اکسیژن ۴ را بنوازند! یک پدیده بزرگ در حال به وقوع پیوستن بود!

در سال ۱۹۹۷, ژار ادامه اکسیژن را در البومی به نام اکسیژن ۷-۱۳ ساخت. ( آلبوم اکسیژن شامل شش ترک بوده و ادامه آن, ترک های ۷ تا ۱۳ را در بر می گیرد) . جدای از اختلاف زمانی بین انتشار این دو آلبوم, اکسیژن ۷-۱۳ فضایی مشابه با اکسیژن داشته و ژار از سینت سایزر های قدیمی به کار برده شده در اکسیژن برای ساخت این آلبوم نیز استفاده کرده است.[۴][۵] در سال ۲۰۰۷ و در سی امین سالگرد انتشار آلبوم اکسیژن, ژار این آلبوم را بر روی صحنه ای بدون تماشاگر برای نسخه DVD و نمایش سه بعدی آن اجرا کرد. برای اجرای این کنسرت بدون تماشاگر, ژان میشل ژار با استفاده از همان ابزار الات قدیمی و کمک سه نوازنده , به اجرای اکسیژن و سه آهنگ جدید مرتبط کننده ترک های آلبوم پرداخت

منبع


برچسب ها

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
traffic analysis