آهنگهای ویژه

بیوگرافی و زندگینامه کامل رضا یزدانی

بیوگرافی و زندگینامه کامل رضا یزدانی به همراه تصاویر

توضیح مختصری درباره زندگینامه خواننده خوب کشورمان رضا یزدانی

به همراه تصاویری کمیاب از رضا یزدانی دوس داشتنی

کاملا اختصاصی از هلن موزیک  + بیوگرافی خوانندگان ایرانی

بیوگرافی مختصر رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده و آهنگ ساز و هنرپیشه اهل تهران میباشد رضا یزدانی از نوجوانی موسیقی کار می‌کند تخصص او در نواختن گیتار به‌ ویژه گیتار الکتریک میباشد اشعار ترانه های انتخابی او اجتماعی و نوستالژیک هستند ..!

بیوگرافی کامل رضا یزدانی

رضا یزدانی در سال ۱۳۵۲ در شهر تهران به دنیا آمد … او از نوجوانی موسیقی کار می‌کند و تخصص او در نواختن گیتار خصوصا گیتار الکتریک می‌باشد سبک خواندن رضا یزدانی راک بوده که با شیوه‌ ای جدید موسیقی راک را به صورتی کاملا خاص ایرانیزه و باب طبع ایرانیها کرده‌ است..!

رضا یزدانی موسیقی حرفه‌ای را در ۲۵ سالگی با آهنگسازی و خوانندگی برای تأتر دادگاه جنجال برانگیز در سال ۱۳۷۷ شروع کرد و بعد از آن نیز آهنگسازی و خوانندگی تئاتر اگر باران بخواهد را در سال ۱۳۷۸ انجام دادرضا یزدانی یک سال بعد توانست اولین آلبوم خود را به نام شهر دل به بازار موسیقی روانه کند. این آلبوم شامل اجرای اشعار مولانا با آهنگسازی یزدانی بود در سال ۱۳۸۲ و پس از آشنایی با یغما گلرویی طی همکاری مشترک با او آلبوم پرنده بی پرنده را روانه بازار کرد.

رضا یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۱۳۸۳ با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع کرد. حکم رئیس و محاکمه در خیابان از جمله فیلم‌هایی هستند که رضا یزدانی در آن‌ها فعالیت داشته‌است، و برای تلویزیون خواندن تیتراژ مجموعه مرگ تدریجی یک رویا را بر عهده داشت. رضا یزدانی همچنین برای سریال قلب یخی هم چند اهنگ خوانده‌است

از جمله فعالیت‌های رضا یزدانی می‌توان به نقش آفرینی وی در فیلم سینمایی طهران تهران به کارگردانی مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور نام برد که کار موسیقی آن فیلم نیز بر عهده وی بوده‌است.رضا یزدانی همچنین در فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست به کارگردانی محدرضا خاکی نیز ایفای نقش کرده‌است.
پس از انتشار آلبوم هیس، یزدانی شروع به اجرای چندین کنسرت در تهران و دیگر شهرها کرد که در کنسرت مربوط به ۲۶ اسفند ماه ۱۳۸۹ با اجرای حماسی ترانه خلیج فارس تمامی تماشاچیان را به ایستادن در سالن وا داشت

 


برچسب ها

مقالات مرتبط

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
traffic analysis